محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

حبه نبات

عمو حسین داماد شد

1392/11/12 23:25
213 بازدید
اشتراک گذاری

                             

niniweblog.com

 سلام نی نی های عزیز یادتتون است گفتم برای عمو حسین رفتیم خواستگاری  می خواستم بگم منم زن عمو دار شدم بلاخره بله گرفتیم منم خیلی خوشحال شدم قرار شد روز ولادت حضرت زهرا عقد کنند الان با هم نامزد کردنند

اخ جون عروسی من دلم خیلی عروسی می خواهد ان شاالله هم شما هم همش برید تو شادی

                                                           niniweblog.com

 

 

تبریک تیریکniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوده
21 اسفند 92 2:53
سلام خانمی خووووووبی محمد سجاد چظوره کجایی تو هم مثل من کم پیدایی تو وبلاگ همیشه خوش باشی محمد سجادو از طرف من ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حبه نبات می باشد